Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba systému pro hodnocení a řízení výkonnosti pracovníků v zákaznickém servisu
Kiss, Jan ; Radilová, Jindra (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení zaměstnanců a jejich řízení s hodnocením spojeným v zákaznickém centru nadnárodní společnosti. Úvodní část je věnována teoretickým podkladům, které se zabývají řízením lidských zdrojů, a to zejména oblastí hodnocení a řízení výkonu zaměstnance. Analytická část práce popisuje a posuzuje současný systém hodnocení a řízení zaměstnanců, který je používán v popisovaném týmu. Cílem analytické části je nalezení a identifikace nedostatků používaného systému. Závěrečná část diplomové práce je věnována autorovým návrhům řešení. Výstupem je soubor doporučení a návrhů změn k odstranění nedostatků zjištěných analýzou současného stavu.
Tvorba systému pro hodnocení a řízení výkonnosti pracovníků v zákaznickém servisu
Kiss, Jan ; Radilová, Jindra (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení zaměstnanců a jejich řízení s hodnocením spojeným v zákaznickém centru nadnárodní společnosti. Úvodní část je věnována teoretickým podkladům, které se zabývají řízením lidských zdrojů, a to zejména oblastí hodnocení a řízení výkonu zaměstnance. Analytická část práce popisuje a posuzuje současný systém hodnocení a řízení zaměstnanců, který je používán v popisovaném týmu. Cílem analytické části je nalezení a identifikace nedostatků používaného systému. Závěrečná část diplomové práce je věnována autorovým návrhům řešení. Výstupem je soubor doporučení a návrhů změn k odstranění nedostatků zjištěných analýzou současného stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.